PTU

Oh can you feel!
Our sweat and tears!
We'll overcome!
Hardship and fear!

最近真係好鐘意睇PTU!

我覺得D 警察真係好型!

突然覺得自己做咩Software engineer真係好唔型!>"<

我諗我想要既係,一班人拚命去奮鬥既氣氛。

呢個世界,我真係感覺唔到呢樣野,

只覺得呢個世界人人都係Hea!

神呀!可否救救我?

 

Comments (2)
vincent_pinkJuly 16, 2007 10:37 PM

一班人拚命去奮鬥既氣氛...

我諗可以係金融業搵到....

e個正正就係我ge理想....日日挑戰自我

zenkioJuly 19, 2007 08:38 AM

金融唔岩我,

我唔係鐘意搵錢同埋日做夜做;

我只係想一班人可以多d交流,

有個清晰d既目標去追。