PTU
Oh can you feel!
Our sweat and tears!
We'll overcome!
Hardship and fear!
最近真係好鐘意睇PTU!
我覺得D 警察真係好型!
突然覺得自己做咩Software engineer真係好唔型!>"<
我諗我想要既係,一班人拚命去奮鬥既氣氛。
呢個世界,我真係感覺唔到呢樣野,
只覺得呢個世界人人都係Hea!
神呀!可否救救我?
Oh can you feel!
Our sweat and tears!
We'll overcome!
Hardship and fear!
最近真係好鐘意睇PTU!
我覺得D 警察真係好型!
突然覺得自己做咩Software engineer真係好唔型!>"<
我諗我想要既係,一班人拚命去奮鬥既氣氛。
呢個世界,我真係感覺唔到呢樣野,
只覺得呢個世界人人都係Hea!
神呀!可否救救我?
一班人拚命去奮鬥既氣氛...
我諗可以係金融業搵到....
e個正正就係我ge理想....日日挑戰自我
金融唔岩我,
我唔係鐘意搵錢同埋日做夜做;
我只係想一班人可以多d交流,
有個清晰d既目標去追。