金面具

今日同阿Xing去左文化博物館睇古蜀文物。

 

之前係文化博物館做,好多保安阿姐都認得我;

第一句佢地問:「而家去左邊度做?」

講真個時冇同電訊以外既同事講唔做,

所以D人覺得我好似人間消失左咁。

 

其實我諗D MA都認得我,

只係我係度做既時候已經同佢地冇咩兩句。

講真D MA係後生女,唔係好似保安全部C奶;

理應係會講多幾句,不過我份人就係咁含蓄。

另外個時返工既氣氛似乎唔係咁易開口傾計,

同而家既工作環境真係差得遠。

 

古蜀文明,我最鐘意都係個d金面具,真係好型!

入面每件野都係我同阿Xing用黎玩同笑,

不過真係唔知個時D人個腦諗咩,唔知個d野有咩用!

但係有一樣野我想講,遲d可能會興戴面具,

係既話就好啦!我都好想戴金面具!好型!

 

最近返左新工既呢個幾月,感覺唔係好滿足!

可能因為做野博命左,對玩既訴求大增,

先至發現我真係冇咩玩既朋友,真係好少!

我真係好想打破一對一式既朋友關係。

 

我唔係好識係一群人入面相處,

我幾乎個個Fd都係勞唔埋,次次出街一對一,

如果可以有一班Fd咁你話幾好呢!

有既!就係次次都好難約齊人既PolyU同學><

 

最近既生活感覺係:「不滿粥。」

Comments (2)
may_0421June 17, 2007 11:03 AM

好耐冇留cm等我留下先~

zenkioJune 17, 2007 11:43 AM

好耐冇跑會唔會跑下先呀?

好耐冇游水端午節游下先!^^