給表妹的留言

睇完表妹既日記,就留言,點知就留左成篇日記出黎,如下:

 

「今日我有去探婆婆呀,佢好精神,不過佢都不時流眼淚。

到左呢個年紀,我知佢只係想一家人可以開心,我知佢為左阿姨舅父佢地開心做咩都可以配合同埋就佢地。

今日問婆婆係唔係好驚?婆婆話佢真係好驚。

就黎唔係度喎!我諗第時有人問我,我都會唔知點答。離開世界,唔係好似離開香港去第二度旅行咁興奮同埋簡單,卻係好似入左一間黑媽媽既房咁好驚,唔知會發生咩事咁樣。

之前聽媽咪講婆婆唔係好認得人,講佢食左嗎啡就神智不清。好彩,今日婆婆仲認得我,佢仲同我握手鬥力。佢而家冇飲嗎啡反而飲可樂,佢話飲左可樂個人輕鬆D同埋舒服D耶!

其實我真係幾想叫婆婆信耶穌。因為我知道佢唔係真係好想唸經,D經只係唸比人聽等人安心,佢其實好驚,但佢只可以講唔驚。如果佢係信耶穌既話,佢就唔洗有咁多顧慮同埋壓抑,可以真係面對佢自己既心。不過,點都好,只希望佢可以唔洗驚,可以好安心既行埋佢人生最後既一段路,有朝氣既走到終點。」