3年黎終於換手機啦!
的確我唔係個D追款既人,
不過最主要原因係我唔捨得D錢。
所以今次換機都係因為有得0機價。
早d知道有0機價既優惠我就一早換啦!
真係蠢!
cm!!
換左邊部呀??
Nokia 6288
不過都幾大部呀!
冇咁手緊既話我換部細d既先得!
cm!!
換左邊部呀??
Nokia 6288
不過都幾大部呀!
冇咁手緊既話我換部細d既先得!