6288

3年黎終於換手機啦!

的確我唔係個D追款既人,

不過最主要原因係我唔捨得D錢。

所以今次換機都係因為有得0機價。

早d知道有0機價既優惠我就一早換啦!

真係蠢!

Comments (2)
pong2245July 11, 2007 11:50 PM

cm!!

換左邊部呀??

zenkioJuly 12, 2007 09:36 AM

Nokia 6288

不過都幾大部呀!

冇咁手緊既話我換部細d既先得!