再思
幾日冇打日記Lu,每日個腦都好似唔清醒咁。
我是再次失去了自己吧!總是會失去。
星期6晚的敬拜再思,的確是一個很大的挑戰!
「如果不是盡心全力的投入事奉,就離開吧!」
我當時是可以即時立志的,第2天就給難倒了。
我是多麼的軟弱,只不過是隻軟殼蟹吧!
我還有什麼需要改進呢?絕不是技巧吧!
星期日,崇拜‥‥‥不懂說。
很欣賞馬榮的主日學。
嚴厲的說話、坦白直率又認真,
不在意知識的傳授,在分享生命。
我感覺這是師徒關係的主日學,
決不是沒有感情和交流之類。
欣賞。我又看完了路德記。^^
工作,愈來愈明白什麼是工作了。
理想。工作。你想。工作。唔想。工作。
不管怎樣想,它也只是一份工作。
今天沒有來兩個女的,都是男的;
心輕輕有百分一秒沉了一下,之後開始發傻。
明天去Camp了,今天的工作要忙得不可開交。
Norman今天還要給我一個新Project,說星期5要。
不夠時間吧!我放3天假‥‥‥沒有說出口。
開始明白,請假要付的代假也太多了吧!
幸好,Arnold幫我提了Norman,
原來他完全忘了我請假的事‥‥‥=..=
我是那一種德性我明白,那一份工可以到老呢?
我知道自己想要什麼,偏偏沒有找到自己想要的;
開始不明白自己想要的是什麼,又再沉思。
感覺都過得太快了吧!這所以叫作感覺。
理性總是不足以說服人,所以耶穌才求神賜下聖靈吧!
連州,很想拚命的去,為的是什麼?
又是要自己好好搞清楚的問題。
每次遇到短宣,都需要好好的再思又再思;
因為都是叫我可以放棄現在的處境,
我是想逃避一直生存的這個空間吧!
如果可以讓我盡情留在連州,
也許我會知道答案,但我不是個甘心的人吧!‥‥‥
其實就是腦筋不好,問題總是轉來轉去的沒有答案。
只差一個確切的呼召,只需要一個單純的心。
「清心的人有福了,因為他們必看見神。」
CM.......
如果來的是2個女的就好了.....
c0mmEnt 4 u;]
soRry naaa...,取笑你"
別介意..開玩笑jE...
haaaa...^______________^"
biG eyEs"xDDD"
我搵左好耐至知道你係我既同事‥‥‥
不過我搵唔到你打左d咩比我,比條Link我。
///////////////////////////////////
男仔有男仔既好既,做野專心好多!哈!
我唔介意既,放心啦!
眼大眼細都多,
都係咁型同埋令仔就得啦!哈XD
偷睇人d相..又唔留cm..
你聽日睇住黎...waka...
rE:wakaka>..
型同令仔...xDD...哈哈'
勁"咁都比你講到"haaa
rE:對....我就系豬熊成員之一拉"
xDDD"PAnpIg 兜"xD
c0mmEnt 4 u;]
CaMp=))
好玩的^__________^'''
睇你地兩個既日記,
真係唔知你地覺得個Camp係咁好玩!?
睇你地既表情同反應真係Get唔到。
不過,覺得好玩就好啦!^^
Cm FoR YOu 喔 ,,
請到我XG 留個令而大的Cm ,,
依3日玩得好開心 ,,
呢3日就係玩得好開心呀=]
咩唔係叫大眼表哥架咩=..=
開心就好啦!搞Camp都係想去既人開心^^
你地係個Camp最開心係咩?
係咪可以唔洗訓 =..=!!!