再思

幾日冇打日記Lu,每日個腦都好似唔清醒咁。

我是再次失去了自己吧!總是會失去。

 

星期6晚的敬拜再思,的確是一個很大的挑戰!

「如果不是盡心全力的投入事奉,就離開吧!」

我當時是可以即時立志的,第2天就給難倒了。

我是多麼的軟弱,只不過是隻軟殼蟹吧!

我還有什麼需要改進呢?絕不是技巧吧!

 

星期日,崇拜‥‥‥不懂說。

很欣賞馬榮的主日學。

嚴厲的說話、坦白直率又認真,

不在意知識的傳授,在分享生命。

我感覺這是師徒關係的主日學,

決不是沒有感情和交流之類。

欣賞。我又看完了路德記。^^

 

工作,愈來愈明白什麼是工作了。

理想。工作。你想。工作。唔想。工作。

不管怎樣想,它也只是一份工作。

 

今天沒有來兩個女的,都是男的;

心輕輕有百分一秒沉了一下,之後開始發傻。

明天去Camp了,今天的工作要忙得不可開交。

Norman今天還要給我一個新Project,說星期5要。

不夠時間吧!我放3天假‥‥‥沒有說出口。

開始明白,請假要付的代假也太多了吧!

幸好,Arnold幫我提了Norman,

原來他完全忘了我請假的事‥‥‥=..=

 

我是那一種德性我明白,那一份工可以到老呢?

我知道自己想要什麼,偏偏沒有找到自己想要的;

開始不明白自己想要的是什麼,又再沉思。

感覺都過得太快了吧!這所以叫作感覺。

理性總是不足以說服人,所以耶穌才求神賜下聖靈吧!

 

連州,很想拚命的去,為的是什麼?

又是要自己好好搞清楚的問題。

每次遇到短宣,都需要好好的再思又再思;

因為都是叫我可以放棄現在的處境,

我是想逃避一直生存的這個空間吧!

如果可以讓我盡情留在連州,

也許我會知道答案,但我不是個甘心的人吧!‥‥‥

 

其實就是腦筋不好,問題總是轉來轉去的沒有答案。

只差一個確切的呼召,只需要一個單純的心。

「清心的人有福了,因為他們必看見神。」

Comments (16)
vincent_pinkJuly 16, 2007 09:48 PM

CM.......

如果來的是2個女的就好了.....

vincent_pinkJuly 16, 2007 11:00 PM
打了一些野比你...到我xanga睇睇
love_jessica1208July 19, 2007 08:12 AM

c0mmEnt 4 u;]

soRry naaa...,取笑你"

別介意..開玩笑jE...

haaaa...^______________^"

 biG eyEs"xDDD"

zenkioJuly 19, 2007 08:32 AM

我搵左好耐至知道你係我既同事‥‥‥

不過我搵唔到你打左d咩比我,比條Link我。

///////////////////////////////////

男仔有男仔既好既,做野專心好多!哈!

zenkioJuly 19, 2007 08:33 AM

我唔介意既,放心啦!

眼大眼細都多,

都係咁型同埋令仔就得啦!哈XD

vincent_pinkJuly 19, 2007 08:34 AM
http://www.xanga.com/vincent_pink/604468810/item.html
vincent_pinkJuly 19, 2007 08:39 AM
比你睇到d相發現左tim///....
偷睇人d相..又唔留cm..
你聽日睇住黎...waka...
yino_honey_kidsJuly 20, 2007 05:38 AM
CMCM ,,
zenkioJuly 20, 2007 08:29 AM
Thx CMCM,,
love_jessica1208July 20, 2007 09:16 AM

rE:wakaka>..

型同令仔...xDD...哈哈'

勁"咁都比你講到"haaa

rE:對....我就系豬熊成員之一拉"

xDDD"PAnpIg 兜"xD

c0mmEnt 4 u;]

ice_francesca406July 20, 2007 09:22 AM

CaMp=))

好玩的^__________^'''

zenkioJuly 20, 2007 10:02 AM

睇你地兩個既日記,

真係唔知你地覺得個Camp係咁好玩!?

睇你地既表情同反應真係Get唔到。

不過,覺得好玩就好啦!^^

yoyo_330July 20, 2007 10:25 AM
Cm FoR 細眼表哥 ''''
Cm FoR YOu 喔 ,,
請到我XG 留個令而大的Cm ,,
依3日玩得好開心 ,,
May0209July 20, 2007 11:04 AM

呢3日就係玩得好開心呀=]

zenkioJuly 20, 2007 11:21 AM

咩唔係叫大眼表哥架咩=..=

開心就好啦!搞Camp都係想去既人開心^^

zenkioJuly 20, 2007 11:37 AM

你地係個Camp最開心係咩?

係咪可以唔洗訓 =..=!!!