有咁耐風流,有咁耐折墮。

今日返工真係好唔適應,

兩個Project又要趕Update program,

好彩兩個Project又Release姐。

 

做到成6點半,個個人都6點前走;

同事講笑咁話:「有咁耐風流,有咁耐折墮。」

其實同平時差唔多時間走架咋!哈

TOSHIBA有得放暑假!!日資公司真係唔同D!

可惜,我做緊既係香港人計到盡公司。

 

好!聽日返埋半晝就又可以休息下!

Comments (2)
priscilla_lpyJuly 20, 2007 12:35 PM

thanks for your help lei

辛苦晒la

p.s.我今日返工都勁忙咁....

zenkioJuly 20, 2007 10:39 PM
^^ My pleasure!