有咁耐風流,有咁耐折墮。
今日返工真係好唔適應,
兩個Project又要趕Update program,
好彩兩個Project又Release姐。
做到成6點半,個個人都6點前走;
同事講笑咁話:「有咁耐風流,有咁耐折墮。」
其實同平時差唔多時間走架咋!哈
TOSHIBA有得放暑假!!日資公司真係唔同D!
可惜,我做緊既係香港人計到盡公司。
好!聽日返埋半晝就又可以休息下!![]()
今日返工真係好唔適應,
兩個Project又要趕Update program,
好彩兩個Project又Release姐。
做到成6點半,個個人都6點前走;
同事講笑咁話:「有咁耐風流,有咁耐折墮。」
其實同平時差唔多時間走架咋!哈
TOSHIBA有得放暑假!!日資公司真係唔同D!
可惜,我做緊既係香港人計到盡公司。
好!聽日返埋半晝就又可以休息下!![]()
thanks for your help lei
辛苦晒la
p.s.我今日返工都勁忙咁....