16號!
尋日聽同事講16號會有兩個新同事,
都係Software Engineer!仲要Fresh Grad.!
好耐之前聽講過有個女Software Eng.見,
我諗,有8成機會。聽講遠睇OK,4成啦!
17-19號請左假,好彩16號都可以先睇為快姐!
係Fresh Grad.既話,即係都係後生仔女啦!正!
而家坐係我對面既係個學野好慢講野好煩既阿叔。=..=
好彩我隔離仲有個位!哈哈哈哈XD
前幾日都忙到嘔!今日冇人再有野可以追我!
終於搞掂左粒ADC,Analog to Digital Converter。
我發覺自己真係好Like寫兩粒IC中間Commmunication既Interface,
睇住D Timing Diagram黎寫,又容易又有成功感!
呢份工最開心就係成日都可以有成功感!
最唔開心就係同人比較個Salary既時候,
又或者星期6、日見到人地唔洗返工既時候,
又或者到月尾D錢已經用曬既時候,
同埋返工遲大到不得不搭的士既時候,
同埋忙到好想做得2D他條D既工既時候。
前日又有份工打返話做Website Maintainace,
Offer到10K-11K,5日,12個月+Bonus。
我都係為左工種既關係冇考慮到,
但係下次如果工種岩少少又有咁既Offer既話,
老細,唔好怪我,怪就怪你出手低。
如果16號真係有個ok既女Eng.既話,另計!
哈哈哈哈!![]()
女Software Eng.....哈哈哈哈~~
i want to come bk to hong kong, i want to come bk to hong konggg......................................................................................................
Welcome back! Any moment!
CMCM ,,
rE:THZ CM"
123*笑..^^
多謝你"我會勇敢地接受"
^_______________^"
^^