16號!

尋日聽同事講16號會有兩個新同事,

都係Software Engineer!仲要Fresh Grad.!

好耐之前聽講過有個女Software Eng.見,

我諗,有8成機會。聽講遠睇OK,4成啦!

 

17-19號請左假,好彩16號都可以先睇為快姐!

係Fresh Grad.既話,即係都係後生仔女啦!正!

而家坐係我對面既係個學野好慢講野好煩既阿叔。=..=

好彩我隔離仲有個位!哈哈哈哈XD

 

前幾日都忙到嘔!今日冇人再有野可以追我!

終於搞掂左粒ADC,Analog to Digital Converter。

我發覺自己真係好Like寫兩粒IC中間Commmunication既Interface,

睇住D Timing Diagram黎寫,又容易又有成功感!

 

呢份工最開心就係成日都可以有成功感!

最唔開心就係同人比較個Salary既時候,

又或者星期6、日見到人地唔洗返工既時候,

又或者到月尾D錢已經用曬既時候,

同埋返工遲大到不得不搭的士既時候,

同埋忙到好想做得2D他條D既工既時候。

 

前日又有份工打返話做Website Maintainace,

Offer到10K-11K,5日,12個月+Bonus。

我都係為左工種既關係冇考慮到,

但係下次如果工種岩少少又有咁既Offer既話,

老細,唔好怪我,怪就怪你出手低。

如果16號真係有個ok既女Eng.既話,另計!

哈哈哈哈!

Comments (6)
grace_homeJuly 12, 2007 08:15 PM

女Software Eng.....哈哈哈哈~~

i want to come bk to hong kong, i want to come bk to hong konggg......................................................................................................

zenkioJuly 13, 2007 01:16 AM

Welcome back! Any moment!

yino_honey_kidsJuly 13, 2007 05:43 AM

CMCM ,,

zenkioJuly 13, 2007 09:08 PM
Thx~CM
love_jessica1208July 14, 2007 02:08 AM

rE:THZ CM"

123*笑..^^

多謝你"我會勇敢地接受"

^_______________^"

zenkioJuly 19, 2007 08:44 AM

^^