安息年

真係唔想牧師放安息年!成年喎!

講真,佢講既道、佢帶既小組,

比左我好多動力同埋方向。

有一個好牧者,的確唔係必然!

 

不過牧師可以休息充足,

可以暫時放下多年來的職事,

亦是一件樂事,只望教會一切安好。

 

小組要更新,我會付出更多更多。

已踏上既宣教之路,我係唔會停落黎既!

我愛既連州,我一定要再一次踏上!

神呀!願你帶領。

Comments (4)
yoyo_330July 08, 2007 09:25 AM

Cm For YOU =]

zenkioJuly 08, 2007 09:31 AM

Thx CM]]

yino_honey_kidsJuly 08, 2007 10:48 AM
CM ^^
zenkioJuly 08, 2007 01:26 PM
Thx CM^^