舊歷生日
有生以來,應該係第三次家人同我慶祝生日。
第一次係舅母同媽咪一齊返屋企同我慶祝,
個次係我一生人第一次有生日蛋糕慶祝,
應該個年係5年級。
第二次係屋人係生日個朝早返學前同我慶祝,
個日我發嬲好唔開心,仲發埋脾氣。
第三次應該就係今日,去左海霸食晚飯。
雖然唔係好齊人,不過我都已經好滿足。
我覺得任何人為我慶祝都唔會夠屋企人為我慶祝咁有意義,
始終媽咪爸爸就係生我出黎個個。
一家人食一餐飯,今日真係覺得好開心。
有生以來,應該係第三次家人同我慶祝生日。
第一次係舅母同媽咪一齊返屋企同我慶祝,
個次係我一生人第一次有生日蛋糕慶祝,
應該個年係5年級。
第二次係屋人係生日個朝早返學前同我慶祝,
個日我發嬲好唔開心,仲發埋脾氣。
第三次應該就係今日,去左海霸食晚飯。
雖然唔係好齊人,不過我都已經好滿足。
我覺得任何人為我慶祝都唔會夠屋企人為我慶祝咁有意義,
始終媽咪爸爸就係生我出黎個個。
一家人食一餐飯,今日真係覺得好開心。