十分‧愛

約翰組既Camp,我都玩得好滿足。哈哈XD

 

其實今次大部分既人都係同上年既一樣,

只係換左少少血,都好,可以識多一兩個少年人。

比起上年,今年叫做容易控制好多,

大家都幾自律,唔洗我太過操心。

 

第一日基石教會對浸信會,足球比賽,5人場;

好耐冇踢過波啦!好彩d人唔係好勁姐!嘻。

我都有波入,真開心!

夜晚有集體活動,睇佢地都玩得幾開心;

好彩我都有一個遊戲有得玩埋一份姐!

d人一玩開就會癲,真係癲,不過咁先開心!

 

夜晚‥‥‥男仔分開左兩邊。

其實我真係唔想見到咁,好似好怪咁。

應該要好似上次同心圈既Camp咁,

大家一齊玩先搞笑同埋過癮架嘛!

我真係第一次玩Truth or Dare,唔好笑!

不過我覺得麻麻地好玩‥‥‥有待改善。

3點Hea住走‥‥‥

 

第2朝睇佢地游水‥‥‥

整親隻腳搞到冇得游‥‥‥

責任上都要睇住佢地游,

好彩叫做有承恩陪姐!

 

晏晝又有活動,大家好似唔係好集中咁。

{{同生共死}}

>"< d 懲罰真係好似無聊得濟囉! >"< 汗!

{{尋找快樂的故事}}

鄧綷雯個見證真係好正!盼恩帶得幾好。

 

有D無聊就搵浩然篤康樂棋,我贏緊架!

點知清姐打黎叫我認識下夜晚既講員,

冇計!都係要做正經野先!

唔好意思呀浩然!贏唔曬你!哈哈XD

 

Alan哥哥,第一次見,佢個Look都扮得Ok Young!哈!

Chat左一個鐘到,我覺得佢應該黎職青搞下Gag!

同埋佢講既野,都好岩職青聽,學下做生意吧!

夜晚食飯就見到Alan既功力,一下子渾熟;

連「師傅食飯」佢都講埋,仲要好大聲個隻!哈XD

 

夜晚個敬拜我好享受,不停祈禱求聖靈感動大家;

懂得享受敬拜既人,就係識得係任何時候都開心!

因為鼓勵、支持、肯定、安慰都會岩岩好既賜落黎。

 

Alan Hold個晚會真係Hold得好好,

個Power point已經係冇得彈!真係唔信佢冇請槍。

佢個破冰!一下子就搞到大家都開心,

氣氛真係好好,真係大開眼界,要學野。

 

我最鐘意佢講既個個買桔既比喻:

每年都會有好多人買年桔買年花,

有d人會選擇係年宵之前就去新界揀定d令年桔,

係最適合既時候買,又會平D,又會揀到令D。

但係冇人會係佢仲係種子、或者年桔都未出既時候就買,

因為棵桔最終可能都唔會有果實。

點解唔等到佢開左花又令,果實又大既時候先買呢?

呢個比喻幫左我好多,肯定左我既做法。

 

真正既愛情,等4年夠未呢?

我仲好記得個套「愛,也許不易」,

等左10年,為一份真正既愛而等待;

不選擇欺騙、冇不擇手段去換取愛,

終於係神所定最適合既時間而開花結果。

真愛,不易,因為要慢慢靜心等待。

 

決心單身的動力,就是要把自己變得更好!

過去發現自己人際關係、自信、經濟都有問題,

呢4年係主裏面,有好多好多已經改善了。

係未有真愛出現之前,要做既就係準備一個成熟既自己;

到真愛出現既時候,就用咁多年努力既成果去收成。

 

我諗,其實我都只係約翰組入面既一個組員,哈哈!

Comments (8)
Joshua_Samuel_laiJuly 20, 2007 11:18 AM

咁你返返黎約翰組啦

你等多幾年

就可能有呢

我期待你餐結婚酒

記住請我地呀

zenkioJuly 20, 2007 11:42 AM

緊係請你地啦!

記住做人情!XD

最好你地約翰組夠一圍人啦!^^

加油!I'll be back!

grace_homeJuly 20, 2007 02:58 PM
wahaha...
zenkioJuly 20, 2007 10:40 PM
Hehe~
love_jessica1208July 21, 2007 12:54 AM

c0mmEnt 4 u;]

by::[PaNpIg兜;]

XD"

zenkioJuly 21, 2007 02:25 AM
Thx c0mmEnt 4 me^^
ice_francesca406July 21, 2007 10:49 AM

CM=))

最衰d房分開左喇,,,,>___<''

五係一齊玩!!

晚會的確五錯^^''

zenkioJuly 21, 2007 11:44 AM

其實想玩可以係約翰組活動週個時再玩丫^^

呢個年頭搞得咁好既Camp好少有架啦!哈!