空城計
開OTO到8:30,有兩個鐘係等Linuo囉!
早知唔同佢講改個Program要一個鐘啦!
其實我只係改左幾分鐘‥‥‥
我懷疑佢唔知係唔係去左食飯。
我冇得食‥‥‥ /...........\
最後改左5個Version既Porgram由佢揀,
因為到8:30佢既電話都係冇人聽。
好想講個頂字!佢應該係返左屋企。
中左空城計添。 T~T
係上水食左個雲南酸辣米線,
等到返屋企應該會餓死。
心情仍然麻麻。
唉~仲未約屋企人去葛福臨‥‥‥
開OTO到8:30,有兩個鐘係等Linuo囉!
早知唔同佢講改個Program要一個鐘啦!
其實我只係改左幾分鐘‥‥‥
我懷疑佢唔知係唔係去左食飯。
我冇得食‥‥‥ /...........\
最後改左5個Version既Porgram由佢揀,
因為到8:30佢既電話都係冇人聽。
好想講個頂字!佢應該係返左屋企。
中左空城計添。 T~T
係上水食左個雲南酸辣米線,
等到返屋企應該會餓死。
心情仍然麻麻。
唉~仲未約屋企人去葛福臨‥‥‥