空城計

開OTO到8:30,有兩個鐘係等Linuo囉!

早知唔同佢講改個Program要一個鐘啦!

其實我只係改左幾分鐘‥‥‥

我懷疑佢唔知係唔係去左食飯。

我冇得食‥‥‥ /...........\

 

最後改左5個Version既Porgram由佢揀,

因為到8:30佢既電話都係冇人聽。

好想講個頂字!佢應該係返左屋企。

 中左空城計添。 T~T

 

係上水食左個雲南酸辣米線,

等到返屋企應該會餓死。

心情仍然麻麻。

唉~仲未約屋企人去葛福臨‥‥‥