4號仔

慶幸我早已脫離4號仔的魔咒。

 

見到許多典形的4號仔,就像我以前,

一眼便把他們認出來了。

我的解救方法是信耶穌,

人生竟然就這樣180度改變了!

感謝主!

Comments (8)
grace_homeNovember 09, 2007 06:30 PM

heehee

zenkioNovember 10, 2007 12:19 AM

makiyo520uNovember 10, 2007 04:17 AM

咩系4號仔?!

zenkioNovember 10, 2007 04:45 AM

9型性格分開有9個基本性格,

分別用1-9號代表。

第4號型格,藝術型,一般用4號仔稱之。

PainTingNovember 10, 2007 06:47 AM

你個background好靚~

zenkioNovember 11, 2007 11:58 AM

呵~都係照用人地既template咋!哈~

不過我都係覺得令先用佢。同埋最重要係個底色令。^^

AnonymousNovember 21, 2007 03:09 AM

你係基督徒?

zenkioNovember 21, 2007 12:51 PM

係!係!我係!