羽毛波

知恥近乎勇,為整個月紅色的開工卡而恥;

盼望下個月可以更新而勇。

 

公司部腦好正,又快,中毒都有好處。

所謂置之死地而後生,好一個更新。

 

成日對住電腦真係唔係辦法,

我既臨床結果話我知日日對電腦係會累d。

我諗呢個係我日日咁遲起身既原因,

嗯!一定係。

今晚選擇去打羽毛球,識下新面孔,又幾好喎!

右手好累,都係跑步既運動量適合我一d。

Comments (2)
PainTingNovember 24, 2007 10:56 AM

去打羽毛球做咩唔叫埋我?﹗

zenkioNovember 25, 2007 06:20 AM

你咁遠。你鐘意可以呢個星期5過黎屯門湖景打。