舒一口氣
究竟係因為呢個老闆好?
定係因為基督徒所以好?
可能因為祈左禱而變好。Thx~
整個星期都提心吊膽,
驚唔知幾時先搞好IR Barbie。
因為我知個Project差唔多要放,
但係個Program好大個Bug!
搵又搵唔到‥‥‥無奈。
Debug左幾日,覺得冇咩進展好啥時間;
諗住重新寫過應該會好過Debug。
但係重新寫過先發現原來以前咁叻,
一時間原來真係好難重頭寫過。
呢幾日老闆都冇吹過我,
可能佢都知我已經好心急。
尋日老闆同我傾過個Project,
我拍心口話最遲星期6比個OK既Program佢。
今日搞78500個Program都用左唔少時間,
個Bug都搵唔到又試唔到出黎,
真係唔知可以點樣Debug!
最後都搵到少少頭緒,希望解決到個問題啦!
仲有個78503連Voice Demo都未出!
開左3日OT,今日終於有收成啦!
IR Barbie個Program Work得幾好!
IR個Debounce應該都幾令仔!
輕鬆D先至做到野!做到好有成功感!
希望個IR唔會變得太近同埋唔會再收錯啦!
尋日約左可立既弟兄姊妹打邊爐,
差D真係去唔到,去到都已經唔早。
不過都開心既!不過都好累呀!
開口中!何姑娘真係大左肚!恭喜曬!![]()
返左呢份工!個人既時間真係少左。
有D過去既野,真係好似過去曬咁。
唔講真係唔記得,我要搵返D時間返黎!
早D訓,聽日都係唔好遲。^^