舒一口氣

究竟係因為呢個老闆好?

定係因為基督徒所以好?

可能因為祈左禱而變好。Thx~

 

整個星期都提心吊膽,

驚唔知幾時先搞好IR Barbie。

因為我知個Project差唔多要放,

但係個Program好大個Bug!

搵又搵唔到‥‥‥無奈。

 

Debug左幾日,覺得冇咩進展好啥時間;

諗住重新寫過應該會好過Debug。

但係重新寫過先發現原來以前咁叻,

一時間原來真係好難重頭寫過。

 

呢幾日老闆都冇吹過我,

可能佢都知我已經好心急。

尋日老闆同我傾過個Project,

我拍心口話最遲星期6比個OK既Program佢。

 

今日搞78500個Program都用左唔少時間,

個Bug都搵唔到又試唔到出黎,

真係唔知可以點樣Debug!

最後都搵到少少頭緒,希望解決到個問題啦!

仲有個78503連Voice Demo都未出!

 

開左3日OT,今日終於有收成啦!

IR Barbie個Program Work得幾好!

IR個Debounce應該都幾令仔!

輕鬆D先至做到野!做到好有成功感!

希望個IR唔會變得太近同埋唔會再收錯啦!

 

尋日約左可立既弟兄姊妹打邊爐,

差D真係去唔到,去到都已經唔早。

不過都開心既!不過都好累呀!

開口中!何姑娘真係大左肚!恭喜曬!

 

返左呢份工!個人既時間真係少左。

有D過去既野,真係好似過去曬咁。

唔講真係唔記得,我要搵返D時間返黎!

 

早D訓,聽日都係唔好遲。^^