極力跳舞!

星期6,Free到爆!一個老闆都冇返!

真係吹水吹到上天花板都冇人理。

IR Barbie 個Program只係改左少少野,

應該都幾Prefect架啦掛!

 

下晝去幫阿希補習,佢既集中力仲係爭少少。

希望幫佢補習真係幫到佢啦!

我諗我真係要係幫佢補習呢件事上面做多少少野。

平日忙忙地,搞到補習都冇咩準備。

 

夜晚原本爭扎去唔去練歌,

定係幫鄰居去深水保買電腦零件。

因為我最先應承左kylie,同埋呢個係事奉;

所以我都係選擇去練歌。

最多聽日完曬教會野再出去買。

 

夜晚既敬拜真係好享受,

係屋企真係好難有咁放既敬拜。

學左跳舞,用黎敬拜真係幾開心!

我要學像大衛係神面前極力跳舞!

全個人去敬拜,真係好滿足。

 

一步一步邁向神比我既異象,

希望一生一世都可以被使用。

Comments (2)
ice_francesca406December 09, 2007 09:27 AM

Post a Comment:]]

zenkioDecember 09, 2007 09:50 AM

好野!你好耐冇黎CM啦!