極力跳舞!
星期6,Free到爆!一個老闆都冇返!
真係吹水吹到上天花板都冇人理。
IR Barbie 個Program只係改左少少野,
應該都幾Prefect架啦掛!
下晝去幫阿希補習,佢既集中力仲係爭少少。
希望幫佢補習真係幫到佢啦!
我諗我真係要係幫佢補習呢件事上面做多少少野。
平日忙忙地,搞到補習都冇咩準備。
夜晚原本爭扎去唔去練歌,
定係幫鄰居去深水保買電腦零件。
因為我最先應承左kylie,同埋呢個係事奉;
所以我都係選擇去練歌。
最多聽日完曬教會野再出去買。
夜晚既敬拜真係好享受,
係屋企真係好難有咁放既敬拜。
學左跳舞,用黎敬拜真係幾開心!
我要學像大衛係神面前極力跳舞!
全個人去敬拜,真係好滿足。
一步一步邁向神比我既異象,
希望一生一世都可以被使用。
Post a Comment:]]
好野!你好耐冇黎CM啦!