米舖自助餐

終於等到米舖自助餐既今日,

原來最高潮既係交換禮物!

很久沒有玩過這個遊戲了,

即拆是最過癮的事情。

 

同阿基搞爛Gag搞得好開心!

我覺得唔係人人都識搞Gag,

爛唔爛就見人見智,最緊要開心姐!

「雞骨草」同埋「冬蟲夏草」都有關係!

 

短宣的籌備上輕鬆許多了!

也許只是心態的問題,因為沒有解決過什麼。

還有4天就到了今年最後一個短宣行程了!

今年的異象可以算是超額完成嗎?

我只希望可以看到下一步神要我完成的事。

Comments (8)
ice_francesca406December 22, 2007 12:19 AM

MErry CHRIstmas 2:}

re:}我間床點會唔夠位!?!?

哈哈

真好笑

夠位呀

zenkioDecember 30, 2007 11:29 AM

嗯~ 聖誕快樂!

AnonymousDecember 31, 2007 06:43 AM

happy new year!

yoyo_330December 31, 2007 08:51 AM

HI =]]
表哥好耐無見啦,,
你還好吧 !! 
   HaPpy   nEw  YeAr  ......
            希望系新既一年 ,,
    表哥你愈黎愈令仔 ,,
  仲有 ....... 搵到個好女仔 ,,,  <---- 你最想嫁啦 '' hA
        
      ~* 今日你去邊到倒數牙 ??

zenkioJanuary 01, 2008 09:45 AM

HAPPY NEW YEAR!

zenkioJanuary 01, 2008 09:46 AM

表妹,新年快樂啊!

CeliaKwok1229January 02, 2008 08:03 AM

豪哥0v0"

好耐無見....

還記得我嗎?"

haahaa...=]

zenkioJanuary 02, 2008 11:07 AM

梗係記得你啦~人地個妹^^

終於等到你大個女啦!哈~