米舖自助餐
終於等到米舖自助餐既今日,
原來最高潮既係交換禮物!
很久沒有玩過這個遊戲了,
即拆是最過癮的事情。
同阿基搞爛Gag搞得好開心!
我覺得唔係人人都識搞Gag,
爛唔爛就見人見智,最緊要開心姐!
「雞骨草」同埋「冬蟲夏草」都有關係!
短宣的籌備上輕鬆許多了!
也許只是心態的問題,因為沒有解決過什麼。
還有4天就到了今年最後一個短宣行程了!
今年的異象可以算是超額完成嗎?
我只希望可以看到下一步神要我完成的事。
終於等到米舖自助餐既今日,
原來最高潮既係交換禮物!
很久沒有玩過這個遊戲了,
即拆是最過癮的事情。
同阿基搞爛Gag搞得好開心!
我覺得唔係人人都識搞Gag,
爛唔爛就見人見智,最緊要開心姐!
「雞骨草」同埋「冬蟲夏草」都有關係!
短宣的籌備上輕鬆許多了!
也許只是心態的問題,因為沒有解決過什麼。
還有4天就到了今年最後一個短宣行程了!
今年的異象可以算是超額完成嗎?
我只希望可以看到下一步神要我完成的事。
MErry CHRIstmas 2:}
re:}我間床點會唔夠位!?!?
哈哈
真好笑
夠位呀
嗯~ 聖誕快樂!
happy new year!
HI =]]
表哥好耐無見啦,,
你還好吧 !!
HaPpy nEw YeAr ......
希望系新既一年 ,,
表哥你愈黎愈令仔 ,,
仲有 ....... 搵到個好女仔 ,,, <---- 你最想嫁啦 '' hA
~* 今日你去邊到倒數牙 ??
HAPPY NEW YEAR!
表妹,新年快樂啊!
豪哥0v0"
好耐無見....
還記得我嗎?"
haahaa...=]
梗係記得你啦~人地個妹^^
終於等到你大個女啦!哈~