超支力
由上星期忙到今日,感覺好唔掂!
連星期6、日都係冇得休息,唉~><。
搞部電腦搞到今日都仲係搞緊,勁‥唔好意思。
搞IR Barbie搞埋今晚後,聽日都仲係要改Program。
搞清遠短宣既籌備到而家都仲有好多野未確定。
仲有好多返左工之後要搞既交件未搞,要還既錢未還。
人生,唔應該係咁架喎!=..=
今日最滿足,就係自己搞掂個RF既發射遙控器,勁興奮!
以後我都可以改IR或者RF既野咯!好開心!
呢份工好就好在有新既野學同埋做!正!
如果好Paid一D福利又好一D就會更岩心水囉!
仲有,如果有人發起爭取5天工作而遊行!我一定會去!!