2星期沒休息了。
學日文已經4個月了,真正溫習就只有一次。
好喜歡福田小姐,佢講既廣東話好搞野!
佢個人又好搞笑,不過下一個月未必仲係唔係佢教。
我好歡意一個日本字「怪」{hin},福田小姐成日講。
衝埋呢個星期,我就可以返返上去大陸啦!
雖然上去係事奉,但我覺得會係我真正享受同埋休息既時候。
大家加油呀!為福音既緣故,做到最好吧!
學日文已經4個月了,真正溫習就只有一次。
好喜歡福田小姐,佢講既廣東話好搞野!
佢個人又好搞笑,不過下一個月未必仲係唔係佢教。
我好歡意一個日本字「怪」{hin},福田小姐成日講。
衝埋呢個星期,我就可以返返上去大陸啦!
雖然上去係事奉,但我覺得會係我真正享受同埋休息既時候。
大家加油呀!為福音既緣故,做到最好吧!
May God bless you~
Yeah! Many Thanks!
唔係基督徒既基督徒。
我只係唔返教會既基督徒者...
誤會左,sorry~ Ha
天堂見~