2星期沒休息了。

學日文已經4個月了,真正溫習就只有一次。

好喜歡福田小姐,佢講既廣東話好搞野!

佢個人又好搞笑,不過下一個月未必仲係唔係佢教。

我好歡意一個日本字「怪」{hin},福田小姐成日講。

 

衝埋呢個星期,我就可以返返上去大陸啦!

雖然上去係事奉,但我覺得會係我真正享受同埋休息既時候。

大家加油呀!為福音既緣故,做到最好吧!

Comments (4)
PainTingDecember 17, 2007 10:30 PM

May God bless you~

zenkioDecember 18, 2007 12:27 PM

Yeah! Many Thanks!

唔係基督徒既基督徒。

PainTingDecember 18, 2007 11:27 PM

我只係唔返教會既基督徒者...

zenkioDecember 19, 2007 11:12 AM

誤會左,sorry~ Ha

天堂見~