見工見得好滿足,唔請都抵!
比約定時間早15分鐘,岩岩好。^^
做個test,全部都識曬係爭一題唔肯定。
成個interview我真係好滿足,
因為我覺得自己答得非常好;
不過唔知返幾多日工同埋幾多錢人工。
如果星期5有2nd in就好喇!
始終高科技玩具係我最like既field。^^
Oli_pigletMarch 27, 2007 12:11 PM
good luck with everything
zenkioMarch 27, 2007 08:22 PM
you are special visitor, thank you!