一個人的豐富午餐
今天中午一個人吃午飯。
天氣很凍,突然想吃日本菜。
到了一間日式舖頭,
叫了一客定食,加了刺身前菜;
又叫了一杯特飲。
一個人靜靜地享受一個人的豐富午餐。
以往一個人時,就會隨便吃些算了;
現在懂得就是一個人,更要對自己好一點;
因為沒有另一個人有義務對自己好了。
這工作製造了很多機會給我一個人吃飯,
以往許多店舖都會不敢去,
怕看見一群群、一班班、一對對的人;
現在懂得享受自己的限制以外的東西,
一個人可以很自由的吃什麼都可以,
一個人可以不用為沉悶的空氣煩惱。
一個享受的心是可以把空虛填滿的。
哈~我好中2一個人嫁~哈....好free嫁~
好中2無拘無束既feeling~好靜可以睇到人地做緊咩~好搞笑嫁d人~哈......
我成日都係到望人做緊咩嫁~哈....
諗返個時d野?即係以前開心既野?
我只盼望將來,過去既都由得佢啦!
況且如果諗過去會令而家唔開心就唔值得諗lu!
表妹,做咩用左人地幅相架?
自己唔夠令要用人地幅相呀?=..=
我都好鐘意留意一d唔識既人架。
唔理係阿嬸、阿伯定後生仔女,
我都覺得有d人好得意好有charater。
///////////////////////////////////
有時一個人係無拘無束,
不過有時都會想有返d束縛既!哈哈!
kaka~一時唔記得咋!