一個人的豐富午餐

今天中午一個人吃午飯。

天氣很凍,突然想吃日本菜。

 

到了一間日式舖頭,

叫了一客定食,加了刺身前菜;

又叫了一杯特飲。

 

一個人靜靜地享受一個人的豐富午餐。

 

以往一個人時,就會隨便吃些算了;

現在懂得就是一個人,更要對自己好一點;

因為沒有另一個人有義務對自己好了。

 

這工作製造了很多機會給我一個人吃飯,

以往許多店舖都會不敢去,

怕看見一群群、一班班、一對對的人;

現在懂得享受自己的限制以外的東西,

一個人可以很自由的吃什麼都可以,

一個人可以不用為沉悶的空氣煩惱。

 

一個享受的心是可以把空虛填滿的。

Comments (8)
joe920903April 03, 2007 08:59 PM
一個人都唔錯ga有時,好自由,但係有時諗番果時d野就...........有好有唔好ge一個人
yoyo_330April 04, 2007 08:21 AM
"[[ Cm ,,]] 到
joey_0626April 07, 2007 09:15 AM

哈~我好中2一個人嫁~哈....好free嫁~

好中2無拘無束既feeling~好靜可以睇到人地做緊咩~好搞笑嫁d人~哈......

我成日都係到望人做緊咩嫁~哈....

zenkioApril 07, 2007 10:45 AM

諗返個時d野?即係以前開心既野?

我只盼望將來,過去既都由得佢啦!

況且如果諗過去會令而家唔開心就唔值得諗lu!

zenkioApril 07, 2007 10:47 AM

表妹,做咩用左人地幅相架?

自己唔夠令要用人地幅相呀?=..=

zenkioApril 07, 2007 10:52 AM

我都好鐘意留意一d唔識既人架。

唔理係阿嬸、阿伯定後生仔女,

我都覺得有d人好得意好有charater。

///////////////////////////////////

有時一個人係無拘無束,

不過有時都會想有返d束縛既!哈哈!

may_0421April 07, 2007 12:17 PM
黎我xg唔留cm嫁~
zenkioApril 08, 2007 03:48 AM

kaka~一時唔記得咋!