陽山音樂會大功告成

4月4日

感激牧師師母幫我們運送套鼓到上水火車站,

8點幾等齊8個人便起行。

我、昱姐、通哥、kylie、鉅華、ruby、阿明、劍光。

 

一行8人搭火車、過關到羅湖,

再搭了4個鐘頭車,2點幾到清遠。

一落車不知幾凍!又寒又冷!

見到亨哥,之後便上了他的車。

 

到了清遠市中心吃飯,

點心不新鮮,送菜款式又不多,

也不便宜,埋單$27x。哼!

之後到天湖家電幫儀姐揀電視。

 

在大陸買野真係好唔放心!

明明話羅新既DVD機佢都夠膽比個舊既!

仲用膠紙痴走上面d塵,

跟住比我睇到佢就好驚仲要死撐。=..=

揀左好耐先幫儀姐揀左部$1400 25吋既Sanyo電視。

 

4點先由清遠再出發到陽山,

幸好沿路有傾有講的比較容易過。

 

兩個鐘之後才到陽山儀姐那裏,已經6點了;

婉兒、蓮妹、阿定和一個女的也來迎接我們。

後來才知道原來那個女的就是那個社工,

我還以為他是唐弟兄的女兒!哈哈!

她也太過似陽山的本地人了吧!

 

放低行李便立即跟陽山的同工吃晚飯了。

送菜同樣一般,埋單同樣不便宜。

由於車費比預期的貴了,

而且吃了兩餐也不是便宜的,

所以財政出現了危機!

 

吃過飯後便去了來來超市買點東西,

之後便回儀姐家預備場地佈置、搞話劇、沖涼;

11點半開始靈修,由我來帶。

 

我們面對的是可能只有很少人參與音樂會的問題。

講真,只用了10分鐘多來預備帶靈修;

只是感謝神給我訊息,給我經文,給我聖靈。

 

亞伯拉罕順服神的命令把所愛的以撒獻上,

我們又是否有所愛的是不可以獻給神的呢?

我們都知道神是預備的神,

但我們又豈可不知他是會試驗我們專一愛他的心呢?

我們求神預備時又豈可不醒察自己愛主的心!

 

1點睡覺。

Comments (2)
wdudududuApril 10, 2007 08:29 AM
我復活節都去左陽山wo!
zenkioApril 10, 2007 08:32 AM

有d咁既事?!

你幾多號呀?