行雷閃電會出事

今朝睇左睇新聞都唔係咁信,

未到晏晝個天就風雲變色啦!

 

晏晝點幾鐘出去食飯既時候仲係毛毛雨,

食完飯岩岩返到公司忽然就癲左咁落雨!

「彭!」

「嘩!」

唔係玩「呯!彭!嘩!」,

不過我真係好大聲嘩左出黎;

跟住老細走左出黎,「頭先你叫呀?」

「係呀!我真係好驚。」

之後仲傾左幾句,哈哈!

 

連續半個鐘既閃電、暴雨、行雷,

真係令我感覺好震撼。

我明白點解以前既人咁想搵神,

而家既人都當神冇到、虛構;

因為大家已經唔認識呢個世界同埋自然。

 

係一間木屋裏面,外面風大雨大;

一聲「砰彭」,誰能肯定是否仍然活著呢?

他們最知道平安是什麼,祝福是什麼;

我們當中又有誰能夠明白呢?

 

Comments (2)
Pretty_JudyApril 02, 2007 01:50 PM

「彭!」

「嘩!」

唔係玩「呯!彭!嘩!」,

不過我真係好大聲嘩左出黎;

跟住老細走左出黎,「頭先你叫呀?」

「係呀!我真係好驚。」

哈哈哈... 真係好搞笑..搞到我忍唔住大笑左出黎..

zenkioApril 03, 2007 05:56 AM
好好笑架咩?哈哈 XD