行雷閃電會出事
今朝睇左睇新聞都唔係咁信,
未到晏晝個天就風雲變色啦!
晏晝點幾鐘出去食飯既時候仲係毛毛雨,
食完飯岩岩返到公司忽然就癲左咁落雨!
「彭!」
「嘩!」
唔係玩「呯!彭!嘩!」,
不過我真係好大聲嘩左出黎;
跟住老細走左出黎,「頭先你叫呀?」
「係呀!我真係好驚。」
之後仲傾左幾句,哈哈!
連續半個鐘既閃電、暴雨、行雷,
真係令我感覺好震撼。
我明白點解以前既人咁想搵神,
而家既人都當神冇到、虛構;
因為大家已經唔認識呢個世界同埋自然。
係一間木屋裏面,外面風大雨大;
一聲「砰彭」,誰能肯定是否仍然活著呢?
他們最知道平安是什麼,祝福是什麼;
我們當中又有誰能夠明白呢?
「彭!」
「嘩!」
唔係玩「呯!彭!嘩!」,
不過我真係好大聲嘩左出黎;
跟住老細走左出黎,「頭先你叫呀?」
「係呀!我真係好驚。」
哈哈哈... 真係好搞笑..搞到我忍唔住大笑左出黎..