今日星期三,第一份工衰左。
一D都唔氣餒,因為我仲有第二份。^^
努力啦!
If i can, i wanna study oversea too. No matter in US, Japan or in Aus... ...everywhere is OKay. Just wanna upgrade myself, strengthen myself & broaden my mind & horizon.
岩岩第一份工有電話打黎啦!
不過翜話因為老細覺得我冇經驗,
所以只可以offer我8k人工。
我應該點做呢?還是等埋另外個份先呢?
努力啦!
If i can, i wanna study oversea too. No matter in US, Japan or in Aus... ...everywhere is OKay. Just wanna upgrade myself, strengthen myself & broaden my mind & horizon.
岩岩第一份工有電話打黎啦!
不過翜話因為老細覺得我冇經驗,
所以只可以offer我8k人工。
我應該點做呢?還是等埋另外個份先呢?