視DEADLINE如無物
放假第1日浪費左。
放假第2日剪左個頭髮,寫左同寄左5封信。
放假第3日至發覺已經係Mini project既Dead line!
雖然我用左感嘆號,但我唔係真係好著緊。
不過我發覺,原來頭兩日我都係浪費左。
今日用左3個鐘搵Source code,
不過解Code仲辛苦過自己寫。
之後都係自己從頭構思MasterMind既每一個Variable同埋Function。
搵左我個Partner成日我都搵唔到,
寫左個Program成日終於完成曬d Function。
不過完全唔識GUI(Graphic User Interface)既我,
只可以停一停,睇一睇d Notes。
Dead line已經過鬼曬,個人都謝埋;
不過聽日一定要搞掂個GUI同埋Report!
岩岩終於搵到個Partner,
唔係敵擋我就是幫助我的。
Partner,聽日我地要好好加油!
如果兩日搞掂成個Mini project,
咁我地都算係好Professional啦!哈哈!![]()
嗯^^