老豆生日快樂!

其實唔知今日係唔係老豆生日,

不過總之今日係慶祝老豆生日。

 

今日好齊人,一家人,

仲有d男朋友、女朋友同埋老公咁。

今年我冇咩特別孤獨既感覺,

我諗,人唔孤獨就唔會有孤獨既感覺架啦。

 

係佐敦食齋,老實講真係唔抵唔好食。

唔係食唔飽,不過係唔想呢d野食飽。

不過好食一餐,唔好食又係一餐;

好食既千幾,唔好食又係千幾啦!

 

今日都係搵唔返我既好Partner,

今日始終都係整唔掂我既GUI。

我諗,我開始想放棄;

不過,我唔會放棄。

 

今日去食齋之前行左商務書局,

一入去就臘左兩本書;

一本係《我們為何在此》,

另一本係《昆蟲記》。

 

《我們為何在此》係一本講關於宇宙起源既書,

主要內容係霍金既演講同埋其他出色既宇宙探討。

係我思想究竟那一個世界起源是真實的時候,

我諗,呢本書係我冇理由唔睇;

而且,霍金都話:「我唔否定呢個世界有神存在。」

 

《昆蟲記》係一本翻譯自法國法布爾著作既書,

主要內容記述法布爾一生對昆蟲的仔細觀察和描繪。

曾經我係一d舊既書報攤見過這本書的第一版,

雖然我對這本書非常感興趣和愛好,

但由於它已經非常殘舊的不十分討好;

於是我放棄了,但深信我可以再找到它。

沒想到那一日就是今日,這次我買定了。

 

其實我已經有好幾本關於昆蟲的書,

但我總沒有把他們都看完。

很奇怪吧!因為我知道還未到那時候。

到那時候的話,我會把這些資料化成一個吸引萬人的網頁。

 

我的人生即使未完成已經很燦爛了,

因為我相信今天就是我人生燦爛的起點。

如果今天還不起步,

明天還可盼望什麼?

Comments (2)
bluestarstslApril 28, 2007 11:22 PM
愛情是急不來的,慢慢來,一定會找到你真正喜歡的!
老豆的生日都不知道啊?這就是男生...哈哈哈!
有希望就有未來!加油哦...
我開始讀你的部落了...呵呵...
zenkioApril 29, 2007 09:05 AM

我早已不讀你的了。Kaka~

有空我也去你那兒逛逛吧!