老豆生日快樂!
其實唔知今日係唔係老豆生日,
不過總之今日係慶祝老豆生日。
今日好齊人,一家人,
仲有d男朋友、女朋友同埋老公咁。
今年我冇咩特別孤獨既感覺,
我諗,人唔孤獨就唔會有孤獨既感覺架啦。
係佐敦食齋,老實講真係唔抵唔好食。
唔係食唔飽,不過係唔想呢d野食飽。
不過好食一餐,唔好食又係一餐;
好食既千幾,唔好食又係千幾啦!
今日都係搵唔返我既好Partner,
今日始終都係整唔掂我既GUI。
我諗,我開始想放棄;
不過,我唔會放棄。
今日去食齋之前行左商務書局,
一入去就臘左兩本書;
一本係《我們為何在此》,
另一本係《昆蟲記》。
《我們為何在此》係一本講關於宇宙起源既書,
主要內容係霍金既演講同埋其他出色既宇宙探討。
係我思想究竟那一個世界起源是真實的時候,
我諗,呢本書係我冇理由唔睇;
而且,霍金都話:「我唔否定呢個世界有神存在。」
《昆蟲記》係一本翻譯自法國法布爾著作既書,
主要內容記述法布爾一生對昆蟲的仔細觀察和描繪。
曾經我係一d舊既書報攤見過這本書的第一版,
雖然我對這本書非常感興趣和愛好,
但由於它已經非常殘舊的不十分討好;
於是我放棄了,但深信我可以再找到它。
沒想到那一日就是今日,這次我買定了。
其實我已經有好幾本關於昆蟲的書,
但我總沒有把他們都看完。
很奇怪吧!因為我知道還未到那時候。
到那時候的話,我會把這些資料化成一個吸引萬人的網頁。
我的人生即使未完成已經很燦爛了,
因為我相信今天就是我人生燦爛的起點。
如果今天還不起步,
明天還可盼望什麼?
老豆的生日都不知道啊?這就是男生...哈哈哈!
有希望就有未來!加油哦...
我開始讀你的部落了...呵呵...
我早已不讀你的了。Kaka~
有空我也去你那兒逛逛吧!