I can draw a Circle
睇左成日Notes,搞左成日C++;
岩岩終於比我搞掂左畫圓形喇!
雖然離整我成個Mastermind仲好遠,
但希望聽日就去到咁遙遠既地方;
如果唔係後日就真係會去左好遙遠既地方架啦!
開始覺得有一個唔存在既Partner係好事,
因為我不嬲都係一個自己獨立做野既人。
睇左成日Notes,搞左成日C++;
岩岩終於比我搞掂左畫圓形喇!
雖然離整我成個Mastermind仲好遠,
但希望聽日就去到咁遙遠既地方;
如果唔係後日就真係會去左好遙遠既地方架啦!
開始覺得有一個唔存在既Partner係好事,
因為我不嬲都係一個自己獨立做野既人。
謝你黎我到留cm呀
我都好小黎添....哈哈
^^ Thank you ^3^