Debouncing

連續兩晚發夢都見到連州同埋陽山既朋友,

好留戀係夢中,唔知今年暑假請唔請到假。

 

每日返工都十分準時;

唔係飛的士,唔係冇訓覺。

每日都有一個概念,要準時返工。

 

每日返工都幾乎OT;

唔係多野做,唔係扮勤力。

每日都冇左個概念,係時候放工。

 

今日Demo左個Program比老細睇,

要再加多一D Function,Scan keyborad。

用左一個鐘唔使搞掂埋,

不過為左完美,用埋成日都未搞掂Bouncing既問題。

 

我諗我真係幾Enjoy而家做緊既野,

希望我可以一直Enjoy落去。