Debouncing
連續兩晚發夢都見到連州同埋陽山既朋友,
好留戀係夢中,唔知今年暑假請唔請到假。
每日返工都十分準時;
唔係飛的士,唔係冇訓覺。
每日都有一個概念,要準時返工。
每日返工都幾乎OT;
唔係多野做,唔係扮勤力。
每日都冇左個概念,係時候放工。
今日Demo左個Program比老細睇,
要再加多一D Function,Scan keyborad。
用左一個鐘唔使搞掂埋,
不過為左完美,用埋成日都未搞掂Bouncing既問題。
我諗我真係幾Enjoy而家做緊既野,
希望我可以一直Enjoy落去。