BB出左細啦!
我第一次生既BB出左細啦!
不過佢係沙曬聲既‥‥‥
我係Mu-pro第一次擔旗寫既玩具,
終於都出廠喇!不過‥‥‥有D問題!
未解決!><
明明唔關我個software事,
因為Demo個陣d聲都仲係好好聽。
出曬廠個Client先話個開關想改野,
搞到我同Tommy搞左幾耐先幫佢Solve到,
Client個邊又好似想慳d但又要求多多。
雖然好似好多問題咁,
不過如果ebay有得Bid既時候等我都Bid返隻先。
親手整既,一定要留個記念!
我第一次生既BB出左細啦!
不過佢係沙曬聲既‥‥‥
我係Mu-pro第一次擔旗寫既玩具,
終於都出廠喇!不過‥‥‥有D問題!
未解決!><
明明唔關我個software事,
因為Demo個陣d聲都仲係好好聽。
出曬廠個Client先話個開關想改野,
搞到我同Tommy搞左幾耐先幫佢Solve到,
Client個邊又好似想慳d但又要求多多。
雖然好似好多問題咁,
不過如果ebay有得Bid既時候等我都Bid返隻先。
親手整既,一定要留個記念!
^^ No, You no need bid, you may buy it!
As it will have UK version sold in England.
Actually, It have German(GE), United State(US), United Kingdom(UK), France(FR) version. Ha~
I am making the Spanish verison nei~