(untitled)

好耐好耐冇打日記啦!

其實都係特登唔去打既^^

唔知點解去完短宣返黎就唔係好想打日記,

不過日日都會係房裏面彈住結他敬拜。

我諗我真係搵到學識結他既意義,

就係同學識打鼓一樣係敬拜佢。

 

今日第一次正式係教會崇拜帶敬拜,

係有d緊張,不過一合埋眼就只係見到主。

發覺將自己既敬拜模式帶係崇拜係有少少問題,

希望將來可以全然既Overcome!

我知道聖靈既工作係重要過我係帶成點,

我只希望主使用我,而且係繼續既使用我。

 

馬榮既見證,一開始係令我有d擔心,

不過愈聽就愈明白,他彷彿是看到他的方向了。

馬哥哥,希望你搵到主既異象後更有大能。^^

 

無咩再想講,感謝主!

Comments (6)
allyAugust 29, 2007 01:24 AM
wow, this is a great breakthrough for u! keep it up zen! May lord use u greatly!

雅比斯求告以色列的神說:「甚願你賜福與我,擴張我的境界,常與我同在,保佑我不遭患難,不受艱苦。」神就應允他所求的。--代上 4:10
yoyo_330August 29, 2007 09:47 AM
RE `` THZ Cm 牙 ,, 你咁懶嫁 .. >____< ''''  勤力d打啦 =]]
zenkioAugust 29, 2007 10:32 AM
Sorry, i don't know who is "Ally" =..=
zenkioAugust 29, 2007 10:33 AM
>< 唔係懶呀!係戒緊上網.......
CeliaKwok1229August 30, 2007 02:41 PM
你打多d唷"!!我會睇嫁
zenkioAugust 30, 2007 11:39 PM

係咩?

咁我打多d啦~哈哈 ; )