(untitled)
好耐好耐冇打日記啦!
其實都係特登唔去打既^^
唔知點解去完短宣返黎就唔係好想打日記,
不過日日都會係房裏面彈住結他敬拜。
我諗我真係搵到學識結他既意義,
就係同學識打鼓一樣係敬拜佢。
今日第一次正式係教會崇拜帶敬拜,
係有d緊張,不過一合埋眼就只係見到主。
發覺將自己既敬拜模式帶係崇拜係有少少問題,
希望將來可以全然既Overcome!
我知道聖靈既工作係重要過我係帶成點,
我只希望主使用我,而且係繼續既使用我。
馬榮既見證,一開始係令我有d擔心,
不過愈聽就愈明白,他彷彿是看到他的方向了。
馬哥哥,希望你搵到主既異象後更有大能。^^
無咩再想講,感謝主!
雅比斯求告以色列的神說:「甚願你賜福與我,擴張我的境界,常與我同在,保佑我不遭患難,不受艱苦。」神就應允他所求的。--代上 4:10
係咩?
咁我打多d啦~哈哈 ; )