向前走
向前走呀!努力向前走,
前進莫退後,向前走呀!
努力向前走,
一去不回頭,
手扶著犁向後看的人,
不配進神國,
向前走呀努力向前走,
主就在前頭。
Comments (3)
ice_francesca406August 24, 2007 12:20 PM

rE"謝cm''

2樣刀唔捨得牙...你真醒**''

仲有,,,姑媽刀唔捨得NA!"!"

得拉..我會比心機了^________^''謝謝謝=]

歡''

ice_francesca406August 24, 2007 12:20 PM

你刀要比心機...

''做好呢份工,,''

名言黎架..!!!!!

歡;;

zenkioAugust 26, 2007 09:52 AM

我希望做好個敬拜多d呀! ^^

mANy tHAnKs!