今日忙到嘔 /....\
之前以為搞掂左既個隻企鵝,
點知發現都係有問題,
仲令我個Program既Bug出左黎。=..=
隻野個Program又已經放左Code,
即係一定要係個Circuit到改。
今日搞左成日個Circuit,
最尾總算搞掂左,
希望Test完之後真係冇問題啦!
講真係呢度做又真係學到野既,
係Circuit同埋Program上面都有好多機會學野,
因為有大把獲要補同埋咩,
好彩我仲後生,咩得起!哈
今晚第一日返學學日文,
個老師幾好啵!有好多同學。
要學好D日文呀!
咁我就會識唱YUI既歌。^^
雖然都好耐冇聽返喇!哈
識自彈自唱,就正爆!
You Tube都有好多男仔翻唱YUI既歌。