今日忙到嘔 /....\

之前以為搞掂左既個隻企鵝,

點知發現都係有問題,

仲令我個Program既Bug出左黎。=..=

隻野個Program又已經放左Code,

即係一定要係個Circuit到改。

 

今日搞左成日個Circuit,

最尾總算搞掂左,

希望Test完之後真係冇問題啦!

 

講真係呢度做又真係學到野既,

係Circuit同埋Program上面都有好多機會學野,

因為有大把獲要補同埋咩,

好彩我仲後生,咩得起!哈

 

今晚第一日返學學日文,

個老師幾好啵!有好多同學。

要學好D日文呀!

 咁我就會識唱YUI既歌。^^

雖然都好耐冇聽返喇!哈

Comments (2)
vincent_pinkSeptember 04, 2007 08:17 AM
我都想睇下男版yui係點....wakaka
zenkioSeptember 04, 2007 08:43 AM

識自彈自唱,就正爆!

You Tube都有好多男仔翻唱YUI既歌。