(untitled)Private

今日起身都成點喇!跟住就返去poly同朱展搞飛船!隻飛船超搞野同埋好玩!不過又好難玩!但係點都好,起飛真係令人好興奮!我好雀躍!

個飛船成日lost control,係因為兩個風扇既動力唔一樣既關係,同埋室內既汽流都好大影響!淨係點樣入gas都研究左好耐咯!原來係要將個咀向下禁至有氣出,我地搞左幾耐!

6點幾就走喇!返屯門,再戰市中心呀!行左去豐澤,半個鐘就買左部相機出黎喇!係pentas,600萬像,3倍光學,2980,分12期。之後上左層,去左jusco,又買左d輕粘土,諗返都成128蚊,真係唔係好抵!之後又上左層,去左2%,都冇咩好買喇!就去izzue,都係爭d,入左去double park,見到對鞋幾得,不過冇size,佢d衫都ok,不過覺得都係唔係好抵咁!就轉左彎去5cm喇!d野我都睇過曬!仲要尋日係睇得好辛苦架添!不過我都買左兩樣野!買左條牛,240,買返個件褸,480。其實都唔係唔貴!

又轉彎去左duewear度睇野,都唔係好多野睇咁!不過試落試落又好似好多正野咁!最正係d野岩心水又唔係貴!買左3樣野5舊水,超爽!不過咁買法真係唔係路!買左件好似底衫既底衫,145,仲有條佢地自製既牛,199,同埋一件細左個碼既圍衣,199,聽日羅去換先!

今日真係一抽二能啦!自己都唔敢計用左幾錢!不過我真係好耐冇買野丫嘛!又冇咩衫著!ok啦!