(untitled)Private

呢排都係考試,不過又唔係話呢排都係溫書,不過都溫多左好多書架啦!

科381真係俾人出賣,一諗起就實講阿sir坤我地!

361,以為都ok啦!點知直一直,衰到!有25分真係冇做過咁濟!出得幾鬼難!不過講到底自己溫得都唔夠!

後日就362,唔知真係會唔會有奇蹟呢?不過讀好d緊要!其實d野唔係真係咁難!

尋日去icefire買左兩件3,一件係羽絨,890,一件係格仔恤衫,298。講真,真係好捨得!從來未試過買咁貴既衫!不過羽絨喎!抵既!件格仔都好fantastic!黎緊仲想買多d衫添!

歡歡份禮物寄左咯!聖誕卡都寄左咯!張聖誕卡我自己都覺得好有心思,寫得!不過佢就有排先收到咯!冇計啦!我成日都係咁!

前晚同阿貞同埋家樂吹水,都吹左好耐!家樂真係有d似小春,真係唔怪阿貞鐘意佢。

上星期6打左俾歡歡,跟住問歡歡媽咪係唔係度,點知原來個個就係陳主任,真係搞野,佢地把聲又會咁似既!同陳主任都傾左幾耐,跟住佢老公又搶左個電話黎講,同我講叫我多d去玩,然後陳主任先俾歡歡講。不過唔知點解同佢開始好似冇咩好講咁!唔知發生左咩事先!唔知係佢唔方便講定係佢唔想講定係心情唔好喇!我覺得都冇咩癮先!好想好似以前咁好free咁傾計,好sweet咁估估下。