(untitled)Private

尋日考381,俾佢呃左!又話好容易,又話淨係出方波、三角波同埋鋸齒波,點知佢出左條forier series竟然冇圖!仲要係sin既5次方,俾佢玩謝。其他個d連am同埋fm都問得幾雕鑽,唔知佢發咩神經。不過我照舊希望有個B。

305就應該好唔錯啦!起碼160分羅緊佢架啦!希望呢科都有個B+就發啦!唔知點解呢期咁大想頭呢!不過都背左唔少野!好似好耐都冇背過野咁!

尋日5點幾竟然有個make up class,真係好彩振振收到風咋!有個make up class好好多,雖然我覺得先己睇都睇得明,不過要用好多時間囉!最幣就係冇咩時間啦嘛!咁樣講一講,真係好拿爽!同埋又知道有d咩係重要要溫既!

夜晚約左8點食飯,同肥貞郭靖。講真,而家都有d覺得肥貞好煩!真係唔好話唔知點解,佢成日咩都打黎都幾死!尋日肥婆文又遲,仲要去旺角交旅行社d錢,想早都難啦!不過講真我寧願陪佢遲。同iman係好玩d,同肥貞,自己都麻麻地想見到佢。sorry,竟然咁樣講野!不過呢個係好心底既。

iman應該會揀思朗啦我估同埋分析,因為佢地聖誕去旅行。其實呢個算係trivial solution多d。講真,聖誕咁樣去一去,佢地既關係都非淺啦!

去左裕滿人家打邊爐,最終9點先入席。d野都ok喎!一人都係60幾,都幾抵!都幾好玩既!講真係好耐冇同iman玩姐!

都未買禮物俾歡歡,iman話幫我買條頸巾喎!講真,我知歡歡想有件褸多d,但係香港d褸唔平呀!同埋買咁貴既野我覺得好古怪,所以都係唔係咁好啦!