工作量大左d喎!
呢期都好多野做,亦都好多野要人幫手做。
日日都遲放工,約左人又唔記得;
記得既都因為OT又要推。
係時候實施宵禁啦!
可能唔好咁比心機做先得!
不過做得呢份工就要有責任感既。
係地上做既工作要好似為主做咁!
不過6日勞碌作工,第7日一定要休息下先得啦!
岩岩電視陳曉東講:「我就黎想爆炸!」
比佢講左我心裏面個句。
呢期都好多野做,亦都好多野要人幫手做。
日日都遲放工,約左人又唔記得;
記得既都因為OT又要推。
係時候實施宵禁啦!
可能唔好咁比心機做先得!
不過做得呢份工就要有責任感既。
係地上做既工作要好似為主做咁!
不過6日勞碌作工,第7日一定要休息下先得啦!
岩岩電視陳曉東講:「我就黎想爆炸!」
比佢講左我心裏面個句。
~_~
終於捱過左我最忙果段時間...
算係啦~
dont explode ar..keep going...
:)))))
嗯嗯~ 而家輕鬆左好多啦!
hey zen! long time din visit you. miss miss~
i'm about to drop by & send my regards to u ^-^ hope u find rest in lord. be blessed always! 賽40:29-31
~ ally.
@cyenl -
HEY! Miss you too!
Thanks for your support my Friend.
I am so sorry that I always just miss friend in my heart : P
Lord just pick me up again! ^^