終於都放左Lu!
隻Barbie Skater終於都放左Lu!
不過好似話應該會做2nd Mask!
即係話遲D可能要返手再搞過!
不過點都好啦!而家冇事可以試產。
等隻野正式出街再比D相大家睇啦!
呢個星期六日會上清遠,
話咁快又一個月又到月尾啦喎!
呢個月都真係夠曬忙咯!
仲要經歷左好多好多事。
Whatever, All are past and passed away.
係事奉既路途上的確有很多得罪神既地方,
「悟已往之不諫,知來者之可追;
實迷途其未遠,覺今是而昨非。」
感謝主無限的恩典,豐盛既憐憫同埋機會。
congratulations
and
celebrations
係咪想喊
hehe...barbie.....!!yeah yeah yeah!! haha..man ho...add oil~
Thanks
??????????
Thanks Eim. : )