Ram Up

我工作的能力已經完全Ram Up了嗎?

我覺得現在正拾級而上,(我意思是困難的一步一步上)

而且是面對著一點阻力了。

要學習Engineer既思考方法,

要有系統地去分析同解決問題!

不然只是費時失事,兜大圈;

要緊記!OT係冇錢架!而且返屋企會好支力!

 

讀經的懶散真是因為工作忙碌的原故嗎?

已經停了好幾天,幸好今天有能力重拾了。

「失去的昨天,我不用懷念;

許多新發展留待明日發現。」

(唔記得係咩歌啦!不過突然又諗起呢幾句。)

「Let's Go!Let's Go!Let's Go!

去吧再沒有問號,拋去一切的困惱;

堅決相信總可創出我道路。

對目標進發!向著前去衝!Try Your Best!」

(兩首都好似係兒歌,哈哈~)

 

說回正經,我收到琳琳的信啦!Thanks!

開心呀!等左成個月啦!

 

加人工!

加人工!

加人工!

快D加人工啦!

 

好想重拾過去的友誼,好想補償自己的錯失。

記起小學時學過的一首歌,

「原諒我以往一點錯,原諒我過去不知錯:

原諒我以往不敢說,今天講了心好過。」

生日快樂!

Comments (6)
kinchesskinApril 17, 2008 12:38 PM

"好想重拾過去的友誼,
好想補償自己的錯失。"

我都想ar............: \

grace_homeApril 17, 2008 02:01 PM

hehe: ) yeah~~

zenkioApril 18, 2008 03:25 PM
要比D行動啦咁!
zenkioApril 18, 2008 03:27 PM
I will reply you soon!
As you may receive my letter after a month I post.
ice_francesca406April 23, 2008 09:37 AM

努力下
我黎支持下您的;;

zenkioApril 23, 2008 10:46 AM

好感動啊!多謝你既支持^^