Ram Up
我工作的能力已經完全Ram Up了嗎?
我覺得現在正拾級而上,(我意思是困難的一步一步上)
而且是面對著一點阻力了。
要學習Engineer既思考方法,
要有系統地去分析同解決問題!
不然只是費時失事,兜大圈;
要緊記!OT係冇錢架!而且返屋企會好支力!
讀經的懶散真是因為工作忙碌的原故嗎?
已經停了好幾天,幸好今天有能力重拾了。
「失去的昨天,我不用懷念;
許多新發展留待明日發現。」
(唔記得係咩歌啦!不過突然又諗起呢幾句。)
「Let's Go!Let's Go!Let's Go!
去吧再沒有問號,拋去一切的困惱;
堅決相信總可創出我道路。
對目標進發!向著前去衝!Try Your Best!」
(兩首都好似係兒歌,哈哈~)
說回正經,我收到琳琳的信啦!Thanks!
開心呀!等左成個月啦!
加人工!
加人工!
加人工!
快D加人工啦!
好想重拾過去的友誼,好想補償自己的錯失。
記起小學時學過的一首歌,
「原諒我以往一點錯,原諒我過去不知錯:
原諒我以往不敢說,今天講了心好過。」
生日快樂!
"好想重拾過去的友誼,
好想補償自己的錯失。"
我都想ar............: \
hehe: ) yeah~~
As you may receive my letter after a month I post.
努力下
我黎支持下您的;;
好感動啊!多謝你既支持^^