少說話多做事
今天說的已經夠多了,
未來要把它們付諸行動!
說話本身是帶有能力的,
我相信神的確會負責到底。
開始愈來愈怕面對工作了!
很怕自己是因逃避工作而去宣教。
當然不是神呼召的話我絕不去,
但我必須克服對工作感疲乏的問題。
時間既然不夠用,
何必還花在無益的事上呢?
今天說的已經夠多了,
未來要把它們付諸行動!
說話本身是帶有能力的,
我相信神的確會負責到底。
開始愈來愈怕面對工作了!
很怕自己是因逃避工作而去宣教。
當然不是神呼召的話我絕不去,
但我必須克服對工作感疲乏的問題。
時間既然不夠用,
何必還花在無益的事上呢?
逃避工作...真係要
@kinchesskin -
你枱上好多barbie, 有冇幫佢地起名 ? ^^
man ho...................keep going keep going ah!! pray for u!! got my letter mei lei??
話人吹毛求疵,原來只係等於自己唔夠認真。
為左成為真正既Engineer,我都仲係要努力。
有呀~ Ada, Lucy, Tess....哈哈
不過未有Linuo。
To elim,
多謝你!我最近高左啊!
因為條頸長左。
仲未收到你封信啊!