冷淡
最近總感覺對什麼都很冷淡。
朋友、工作、感情‥‥‥
不知道究竟自己出了什麼問題,
這些東西明明對人來說應該很重要,
忽然間是害怕還是已經沒心力呢?
唉~又是這樣一種愁緒。
我知道我會好起來的,
也許只是時間的問題。
很想獨立一下,
但經濟、成熟度、地點也是問題,
但也許需要的更是一份勇氣。
最近總感覺對什麼都很冷淡。
朋友、工作、感情‥‥‥
不知道究竟自己出了什麼問題,
這些東西明明對人來說應該很重要,
忽然間是害怕還是已經沒心力呢?
唉~又是這樣一種愁緒。
我知道我會好起來的,
也許只是時間的問題。
很想獨立一下,
但經濟、成熟度、地點也是問題,
但也許需要的更是一份勇氣。
得閒買盒朱古力食下....
食左開心d...
人開心..好多野都自自然然番番黎..
你e家缺乏自信...冇問題....
人生就好似跑咁....有力就跑...攰就抖...
最緊要係知到幾時抖夠...幾時跑夠...
抖就抖順條氣先跑.......衝就專心一致去衝
睇好你放風箏ga.....放高d比我睇到ar
Thanks your CM.
我唔係缺乏自信,只係有點情緒。
需要勇氣是因為還有好多顧慮。