冷淡

最近總感覺對什麼都很冷淡。

朋友、工作、感情‥‥‥

不知道究竟自己出了什麼問題,

這些東西明明對人來說應該很重要,

忽然間是害怕還是已經沒心力呢?

唉~又是這樣一種愁緒。

 

我知道我會好起來的,

也許只是時間的問題。

很想獨立一下,

但經濟、成熟度、地點也是問題,

但也許需要的更是一份勇氣。

Comments (2)
vincent_pinkApril 07, 2008 01:14 PM

得閒買盒朱古力食下....
食左開心d...
人開心..好多野都自自然然番番黎..
你e家缺乏自信...冇問題....
人生就好似跑咁....有力就跑...攰就抖...
最緊要係知到幾時抖夠...幾時跑夠...
抖就抖順條氣先跑.......衝就專心一致去衝
睇好你放風箏ga.....放高d比我睇到ar

zenkioApril 09, 2008 12:19 AM

Thanks your CM.

我唔係缺乏自信,只係有點情緒。

需要勇氣是因為還有好多顧慮。