打波定打氣呀?
其實我真係唔應該打籃球,
因為show曬我d弱點出黎。
打左我諗20分鐘到啦!開始玩完!
唔係好夠氣力!有d支力啦!
最火滾就係條紅色衫唔交波!
我就唔鬼打喇!抖下先算。
隔左幾場,再出去打過,都係有條紅色衫。
又係咁唔交波!可能我真係唔掂啦!
不過我就好興囉!成肚氣。
真係見佢3on1都唔去幫佢拖,我覺得唔抵幫。
我又檢視下自己,做咩自己會咁激氣呢?
個人主義又真係好冇癮!
冇合作,冇交流,唔合一既事好難頂!
我諗呢個位都有d野可以諗下。![]()
其實我真係唔應該打籃球,
因為show曬我d弱點出黎。
打左我諗20分鐘到啦!開始玩完!
唔係好夠氣力!有d支力啦!
最火滾就係條紅色衫唔交波!
我就唔鬼打喇!抖下先算。
隔左幾場,再出去打過,都係有條紅色衫。
又係咁唔交波!可能我真係唔掂啦!
不過我就好興囉!成肚氣。
真係見佢3on1都唔去幫佢拖,我覺得唔抵幫。
我又檢視下自己,做咩自己會咁激氣呢?
個人主義又真係好冇癮!
冇合作,冇交流,唔合一既事好難頂!
我諗呢個位都有d野可以諗下。![]()
唔通佢係t-mac?????