打波定打氣呀?

其實我真係唔應該打籃球,

因為show曬我d弱點出黎。

 

打左我諗20分鐘到啦!開始玩完!

唔係好夠氣力!有d支力啦!

最火滾就係條紅色衫唔交波!

我就唔鬼打喇!抖下先算。

 

隔左幾場,再出去打過,都係有條紅色衫。

又係咁唔交波!可能我真係唔掂啦!

不過我就好興囉!成肚氣。

真係見佢3on1都唔去幫佢拖,我覺得唔抵幫。

 

我又檢視下自己,做咩自己會咁激氣呢?

個人主義又真係好冇癮!

冇合作,冇交流,唔合一既事好難頂!

我諗呢個位都有d野可以諗下。

Comments (2)
vincent_pinkMarch 03, 2008 05:57 AM

唔通佢係t-mac?????

zenkioMarch 04, 2008 10:32 AM
Tmac我唔識,不過同佢一樣咁獨就唔識都罷。