聽日出糧!

聽日終於出糧啦!

今次仲應該係出足添!哈XD

應該係做左咁耐第一次。

要好好Plan下D錢點分配先得!

 

今日都係好支力,

隻腳D肌肉仲痛緊。

好想放工可以早D返屋企,

我諗我需要好好休息同埋他條下!

Comments (1)
zenkioFebruary 29, 2008 10:32 AM
唉~原來呢個月係扣返上個月既遲到。
今個月都係冇左幾百,下個月都要扣三十。
四月要放短週呀!