Ipod Touch 1.1.3 破解完全失敗
返完崇拜飲完茶,趕回家就Crack我的itouch了。
由 2:30搞到夜晚12:00都搞唔好,當中真係唔簡單。
Apple整到部野可以點都restore到已經好勁,
Hacker可以係佢部野入面搵咁多方法去crack又係一絕。
此為貓捉老鼠的遊戲。
原本尋晚11:00就打算讀經的了,
但仍受不了沒弄好就放下那種遺憾感。
一直整,整到1點幾,知道死梗!
係一直保持不遲到既紀錄死梗!
係一直keep住讀經靈修既習慣衰梗!
最後到差不多兩點才放下部機,
而家部機直頭一開機就係離曬譜既 Error message!
今日終於遲到了,衰左!唉 ~
之前讀經有些進度未趕及的又未追回來!唉 ~
經一事,長一智。誘惑常常都擺在面前。
節制,我要學習這兩個字!
haha..係ar.節制真係要時時都要學習..=]
我前幾日背左哥林多前書9:24-27,
當中保羅講到既節制真係畢新受用。
「凡較力爭勝的,諸事都有節制。」林前9:25上