Ipod Touch 1.1.3 破解完全失敗

 返完崇拜飲完茶,趕回家就Crack我的itouch了。

 

由 2:30搞到夜晚12:00都搞唔好,當中真係唔簡單。

Apple整到部野可以點都restore到已經好勁,

Hacker可以係佢部野入面搵咁多方法去crack又係一絕。

此為貓捉老鼠的遊戲。

 

原本尋晚11:00就打算讀經的了,

但仍受不了沒弄好就放下那種遺憾感。

一直整,整到1點幾,知道死梗!

係一直保持不遲到既紀錄死梗!

係一直keep住讀經靈修既習慣衰梗!

最後到差不多兩點才放下部機,

而家部機直頭一開機就係離曬譜既 Error message!

 

今日終於遲到了,衰左!唉 ~

之前讀經有些進度未趕及的又未追回來!唉 ~

經一事,長一智。誘惑常常都擺在面前。

節制,我要學習這兩個字!

Comments (2)
BabyShan123February 25, 2008 01:50 AM

haha..係ar.節制真係要時時都要學習..=]

zenkioFebruary 25, 2008 08:07 AM

我前幾日背左哥林多前書9:24-27,

當中保羅講到既節制真係畢新受用。

「凡較力爭勝的,諸事都有節制。」林前9:25上