打冷震

今日的確唔係返工既日子,但係都要返;

吹水吹到上天花板,我仍然都咁 High!

其實而家既我識得咁盡興真係好神奇,

以前既我真係唔識得咩叫高興。

我覺得識得去高興、識得去盡情係好幸福,

因為環境係咁就係咁,開心唔開心都係睇你。

 

天氣真係好凍,凍到我頭髮都唔想去剪。

被昱姐話我個頭做咩搞成咁,冇目標丫嘛!哈~

我都真係冇咩打理個頭,或者係未有咁既需要啦!哈~

以前好肯花錢係個頭度,而家唔係Lu~

其實頭髮係用黎遮住個腦架姐,哈~

 

夜晚食團年飯,我覺得唔夠氣氛,可能尋日太盡情!

同埋有少少三唔識七既感覺‥‥‥

可能佢地 D另一半平日好少見,

相對無言,可怕過 Linuo既 Dead Air。

Linuo Dead Air都可以一笑置之,

呢 D Moment,都唔識講。

我想要一個五星級既家啊!