今天特別支力=..=
明明尋晚已經比平日早訓,
但係一起身就係前所未有咁眼訓,
好似通左成晚宵既感覺。
今日又唔知做咩前卹未有咁多野搞,
有7、8個Project開頭,
個IR Barbir搞到我OT到9點鐘。=..=
返到良景幫鄰居整電腦,
都應承幫佢整好耐架啦!
點支力都係整埋先。幫到人,無計既。
精神一日一日咁透支,係時候休息下喇!
25號同個FD去廣州玩,好期待。^^
呢兩個月個腦成日諗住一樣野,
就係「出Bonus」喇!
老細呀老細,唔好令我失望啊!![]()
明明尋晚已經比平日早訓,
但係一起身就係前所未有咁眼訓,
好似通左成晚宵既感覺。
今日又唔知做咩前卹未有咁多野搞,
有7、8個Project開頭,
個IR Barbir搞到我OT到9點鐘。=..=
返到良景幫鄰居整電腦,
都應承幫佢整好耐架啦!
點支力都係整埋先。幫到人,無計既。
精神一日一日咁透支,係時候休息下喇!
25號同個FD去廣州玩,好期待。^^
呢兩個月個腦成日諗住一樣野,
就係「出Bonus」喇!
老細呀老細,唔好令我失望啊!![]()