今天特別支力=..=

明明尋晚已經比平日早訓,

但係一起身就係前所未有咁眼訓,

好似通左成晚宵既感覺。

 

今日又唔知做咩前卹未有咁多野搞,

有7、8個Project開頭,

個IR Barbir搞到我OT到9點鐘。=..=

返到良景幫鄰居整電腦,

都應承幫佢整好耐架啦!

點支力都係整埋先。幫到人,無計既。

 

精神一日一日咁透支,係時候休息下喇!

25號同個FD去廣州玩,好期待。^^

 

呢兩個月個腦成日諗住一樣野,

就係「出Bonus」喇!

老細呀老細,唔好令我失望啊!