好大座按摩椅
我估唔到我屋企會有咁大座按摩椅囉!
真係我玩模擬市民都唔會捨得買既野,
竟然出現在係我屋企以前梳化既位!
我阿媽仲話想唔要張梳化擺佢,Crazy!
一大座按摩椅,我真係唔會買,成兩皮!
不過照咁睇,佢地既疲倦已經係我不能理解,
如果可以每日都鬆一鬆,對自己都係鼓勵黎既。
有一座咁既野,緊係即刻試試啦!
不過試完之後發覺有D位好唔到,唔夠正;
即刻仲想走上去大陸按一按,搥一搥。
用人手按始終係唔同D。
想用按摩椅綁住老公唔上去搥,應該唔work!哈~
做我屋企既按摩椅應該都幾辛苦,
Non-stop咁有人坐上去,哈~
不過唔知舊野可以玩到幾耐呢?
好一張按摩椅!
如果我有兩皮野,我會還在我冰山一角既學生貸款。=..=
哇,,,接摩椅咁正,,,HAHAHA.....舒服MA?
有D 會搥到有D 痛GA
都幾舒服架!
我屋企個部係OTO,
唔知OSIM係唔係會舒服D呢?
我同我細佬個日試完之後,
第2日起身都好支力,同埋一齊遲大到。哈
係嫁...^^thx
^^