好大座按摩椅

我估唔到我屋企會有咁大座按摩椅囉!

真係我玩模擬市民都唔會捨得買既野,

竟然出現在係我屋企以前梳化既位!

我阿媽仲話想唔要張梳化擺佢,Crazy!

一大座按摩椅,我真係唔會買,成兩皮!

 

不過照咁睇,佢地既疲倦已經係我不能理解,

如果可以每日都鬆一鬆,對自己都係鼓勵黎既。

有一座咁既野,緊係即刻試試啦!

不過試完之後發覺有D位好唔到,唔夠正;

即刻仲想走上去大陸按一按,搥一搥。

用人手按始終係唔同D。

想用按摩椅綁住老公唔上去搥,應該唔work!哈~

 

做我屋企既按摩椅應該都幾辛苦,

Non-stop咁有人坐上去,哈~

不過唔知舊野可以玩到幾耐呢?

好一張按摩椅!

如果我有兩皮野,我會還在我冰山一角既學生貸款。=..=

Comments (4)
BabyShan123January 21, 2008 12:13 PM

哇,,,接摩椅咁正,,,HAHAHA.....舒服MA?

有D 會搥到有D 痛GA

zenkioJanuary 21, 2008 08:39 PM

都幾舒服架!

我屋企個部係OTO,

唔知OSIM係唔係會舒服D呢?

我同我細佬個日試完之後,

第2日起身都好支力,同埋一齊遲大到。哈

may_0421January 22, 2008 05:52 AM

係嫁...^^thx

zenkioJanuary 22, 2008 09:53 AM

^^