thx for ur cm ar=]
why 梵谷 ar?
好感動!T^T
BabyShan回我CM T^T
: )
因為梵谷既人生令我好感動!
佢既人生好反理性,純以感性主導。
悲哀既結局令我覺得世界太無情,
佢以基督為榜樣去事奉,
最後卻以猶大既結局死亡。
佢畫畫、事奉都是以表達出生命的本質,
我覺得佢既結局同佢黎講係悲哀左D。
thx for ur cm ar=]
why 梵谷 ar?
好感動!T^T
BabyShan回我CM T^T
: )
因為梵谷既人生令我好感動!
佢既人生好反理性,純以感性主導。
悲哀既結局令我覺得世界太無情,
佢以基督為榜樣去事奉,
最後卻以猶大既結局死亡。
佢畫畫、事奉都是以表達出生命的本質,
我覺得佢既結局同佢黎講係悲哀左D。