今年第一次準時返工!^^
今日返工好準時,不過係咁放蚊,不過慳返唔少。
好勤力做曬手頭上既野,仲有時間輕鬆下,正!
放左工冇去學日文,或者停下先啦!
可能真係應該學鼓或者結他配合異象。
夜晚係屋企練結他,仲用手機錄低左;
唔係唱得彈得好好咋,不過遲d放上黎。哈~
夜晚去跑步,每次同通哥跑步都會分享好多諗法。
能夠有同路人,真係好幸運同埋幸福。
我們的教會,還有很多地方需要大家再努力一點!
今日返工好準時,不過係咁放蚊,不過慳返唔少。
好勤力做曬手頭上既野,仲有時間輕鬆下,正!
放左工冇去學日文,或者停下先啦!
可能真係應該學鼓或者結他配合異象。
夜晚係屋企練結他,仲用手機錄低左;
唔係唱得彈得好好咋,不過遲d放上黎。哈~
夜晚去跑步,每次同通哥跑步都會分享好多諗法。
能夠有同路人,真係好幸運同埋幸福。
我們的教會,還有很多地方需要大家再努力一點!
how paul
/.................\
能夠遇上同路的人 分享所有...真系幸福!!!!
咁又係呀~有同路人係好幸福,
不過都睇下你行去永生定永死,哈哈。^^
太深=.="
有人同一條路行去死,
咁就唔算係幸福啦掛。