今年第一次準時返工!^^

今日返工好準時,不過係咁放蚊,不過慳返唔少。

 

好勤力做曬手頭上既野,仲有時間輕鬆下,正!

 

放左工冇去學日文,或者停下先啦!

可能真係應該學鼓或者結他配合異象。

夜晚係屋企練結他,仲用手機錄低左;

唔係唱得彈得好好咋,不過遲d放上黎。哈~

 

夜晚去跑步,每次同通哥跑步都會分享好多諗法。

能夠有同路人,真係好幸運同埋幸福。

我們的教會,還有很多地方需要大家再努力一點!

Comments (6)
kinchesskinJanuary 08, 2008 09:19 AM

how paul

zenkioJanuary 08, 2008 11:15 AM

/.................\

makiyo520uJanuary 10, 2008 04:03 AM

能夠遇上同路的人 分享所有...真系幸福!!!!

zenkioJanuary 10, 2008 07:48 AM

咁又係呀~有同路人係好幸福,

不過都睇下你行去永生定永死,哈哈。^^

makiyo520uJanuary 11, 2008 09:01 AM

太深=.="

zenkioJanuary 12, 2008 11:26 AM

有人同一條路行去死,

咁就唔算係幸福啦掛。