工作點滴

今日既遲到,就係尋晚種既惡果;

現家既徬徨,就係以前懶既報應。

 

一個上晝整左個hardware出黎!

有時懶少少都係唔得,靠人都唔穩陣;

做事都係親力親為比較好既。

自己Debug返,發覺自己都唔差丫。

 

終於搵到RF接收端引致接收距離短,收錯Code既問題,

唔關個Program事,而係Circuit未能完全配合。

因為經粒IC接收返黎既訊號原來仲係AC而唔係DC,

所以遠少少個訐號就已經得返好弱好弱,

而雜訊同訊號既分辨率減少,容易收錯。

 

聽日仲要返工,繼續加油!\........../

星期6返工,或者我已經習慣左喇!/........\

Comments (6)
ice_francesca406January 05, 2008 12:09 AM

08*、要幸福:))!*

zenkioJanuary 05, 2008 10:27 AM

在主裏面已經很幸福了,

不過可以有返個女朋友可能更幸福。^^

makiyo520uJanuary 06, 2008 02:46 AM

你要比心機 !!!!!!

zenkioJanuary 07, 2008 03:56 AM

嗯!各方面我都會。你都係啦!Makiyo~

makiyo520uJanuary 07, 2008 04:46 AM

我係敵吾過..懶惰..!!!!!!

zenkioJanuary 07, 2008 11:00 AM

我係敵唔過.......賴床。!!!!!