工作點滴
今日既遲到,就係尋晚種既惡果;
現家既徬徨,就係以前懶既報應。
一個上晝整左個hardware出黎!
有時懶少少都係唔得,靠人都唔穩陣;
做事都係親力親為比較好既。
自己Debug返,發覺自己都唔差丫。
終於搵到RF接收端引致接收距離短,收錯Code既問題,
唔關個Program事,而係Circuit未能完全配合。
因為經粒IC接收返黎既訊號原來仲係AC而唔係DC,
所以遠少少個訐號就已經得返好弱好弱,
而雜訊同訊號既分辨率減少,容易收錯。
聽日仲要返工,繼續加油!\........../
星期6返工,或者我已經習慣左喇!/........\
08*、要幸福:))!*
在主裏面已經很幸福了,
不過可以有返個女朋友可能更幸福。^^
你要比心機 !!!!!!
嗯!各方面我都會。你都係啦!Makiyo~
我係敵吾過..懶惰..!!!!!!
我係敵唔過.......賴床。!!!!!