雲媽媽飯局

琳琳返黎,同雲媽媽聚聚舊先!

好耐冇同雲媽媽傾計啦!

我一個人真係唔知點約呀!

有埋琳琳就好D喇!

 

我諗我都應該突破下自己,

表達多少少自己對人既關心,

唔好淨係擺係個心。

以前唔係好識,黎緊呢年要學。

 

能夠表現自己一面係最真最好既。

廣告賣得岩,唔扮野做自己,左丹努牛仔褲。

慶幸我仲可以保持我真實既一面。

 

點解基督徒揀老婆要揀得咁認真?

可能係因為佢地揀既老婆唔單只係一生一世,

去到永永遠遠都係個個架啦!

Comments (2)
grace_homeJanuary 02, 2008 12:20 PM

: D so happy tonight...thx so much,,

hahaha

keep going arr

zenkioJanuary 03, 2008 10:35 AM

Thx God so much!

You are my VIF!