出頭

要是挨下去,總會有出頭的一日;

要是出去闖,也會有另一個天地。

Comments (2)
grace_homeOctober 09, 2007 05:58 PM

man ho go go go~~~~we are all walking with u!!!!!!!!!!!!!!!!!hahaha

zenkioOctober 10, 2007 01:33 PM

We are all working! Haha~